1. Ceny i Usługi
Cena podana w potwierdzeniu rezerwacji jest wiążąca dla Gościa. Informacje o zakresie usług i ich cenach znajdują się również w potwierdzeniu rezerwacji.
2. Potwierdzenie rezerwacji
Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji na konto bankowe Ośrodka i w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji. Brak wpłaty w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji spowoduje jej automatyczne anulowanie. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Ośrodka.
Pozostałą część kwoty za pobyt należy zapłacić do 30 dni przed planowanym przyjazdem.
3. Anulacja lub zmiana rezerwacji
Zmiana lub anulowanie dokonanej rezerwacji jest możliwe w następujących przypadkach i na wskazanych poniżej zasadach:
– w terminie do 30 dni przed planowanym przyjazdem istnieje możliwość:
a) zmiany rezerwacji na inny wolny termin, z zastrzeżeniem, iż będzie to termin w tym samym roku kalendarzowym, w którym pierwotnie została dokonana rezerwacja,
b) bezkosztowego anulowania rezerwacji – w przypadku anulowania rezerwacji Ośrodek dokonuje zwrotu 100 % wpłaconej przez Gościa kwoty na poczet rezerwacji,
– w terminie pomiędzy 30 dni a dniem rozpoczęcia pobytu nie ma możliwości zmiany lub anulowania rezerwacji, Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości 100 % kwoty wpłaconej na poczet rezerwacji.
W przypadkach wskazanych powyżej, kiedy anulowanie rezerwacji jest możliwe, Ośrodek zwróci kwotę wpłaconą przez Gościa poprzez dokonanie przelewu na rachunek bankowy, z którego Gość dokonał przelewu na rachunek bankowy Ośrodka, w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji z potwierdzeniem numeru konta na które ma nastąpić zwrot (również przesłanych w formie dokumentowej – tj. mailem). W innych terminach niż wskazane powyżej nie jest możliwe anulowanie rezerwacji z uwagi na art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta.
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Ośrodka.
Informujemy, że mają Państwo możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia, które obejmuje zwrot kosztów w przypadku rezygnacji z pobytu. Wartość ubezpieczenia określana jest na 3% wartości pobytu.
Polisę można wykupić bezpośrednio u agenta ubezpieczeniowego p. Grażyny Duda pod numerem telefonu: +48 604 639 723 lub adresem mailowym au_gwarant@wp.pl, powołując się na pobyt w Boho Baltic Resort.
W razie pytań proszę o kontakt z naszą obsługą.